درباره ما

خانه درباره ما

سامانه یکپارچه خدمات خودرو

دربـــاره ی سپنــدار ایـــرانیـــان

شرکت سپندار ایرانیان، با هدف نوآوری و هوشمند سازی پارک حاشیه ای شهرهای ایران، در آذرماه ۱۳۹۸ تاسیس گردید. پتانسیل‌ها و تجربیات شرکت‌های سهامدار شامل شرکتهای فناپ و توسن و تجارت الکترونیک پارسیان در زمینه زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری هوشمندسازی، پرداخت الکترونیکی و خدمات خودرو در شرکت سپندار ایرانیان تجمیع گردیده و موجبات تمایز این شرکت از رقبا در بازار گردیده است. وجود چنین پشتوانه فنی و عملیاتی قوی و نیز سوابق اجرایی سپندار ایرانیان در پروژه های بزرگ کشور از جمله،ایجاد و راه‌اندازی سامانه کنترل هوشمند پارک حاشیه‌ای در کلان شهرهای تهران و شیراز و اصفهان و کاشان و نوشهر و… و همچنین نوآوری در مدیریت هوشمند پارکینگ های عمومی و اختصاصی ، سبب شده تا شرکت سپندار ایرانیان به یکی از بزرگترین و خلاق‌ترین شرکت‌های کشور در حوزه خدمات پرداخت خودرو تبدیل گردد.
شرکت سپندار ایرانیان با تکیه بر نیروی انسانی متخصص، توانمندی‌های فنی و منابع مالی، قادر است خدمات گسترده و تخصصی در حوزه خدمات خودرو را در بستر پلتفرم خود با نام تجاری سی پی (CPAY) در سطح کشور ارائه نماید.

ســی پــی، محصــول سپنـــدار ایــرانیـــان

سی‌پِی یک پلتفرم با چشم‌انداز توسعه‌ی خدمات مرتبط با خودرو است که راه‌کارهای هوشمند و ویژه‌ای، برای مدیریت و کنترل فضای شهری دارد. این پلتفرم با استفاده از فرآیندهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، روشی ساده و سریع، را تدوین کرده است. سی‌پِی مناسب‌ترین راه‌حل برای دسترسی به سیستم‌های پرداخت و یکپارچه‌سازی اطلاعات مرتبط با خودرو، به صورت همزمان است.

در سپندار ایرانیان راهکارهای مربوط به خدمات خودرو ارائه می دهیم.

1- خدمات در محل خودرو :
این بخش شامل کلیه خدماتی می گردد که امکان ارائه آن‌ها به کاربران در محل پارک خودرو وجود دارد. خدماتی شامل کارواش، تعمیرات فنی، سوخت رسانی و ... . نحوه خدمت رسانی در این گروه بدین صورت است که متقاضی خدمت درخواستی خود را از طریق یکی از اپلیکیشن‌های طرف قرارداد با سپندار ایرانیان (علی الخصوص اپلیکیشن جاست)، ثبت می‌نماید و این درخواست از طریق مبادله API به سامانه سی‌پی منتقل می‌گردد. سپس ارتباط با تامین کننده کالا یا ارائه دهنده خدمت برقرار می‌شود و در صورت تایید، ابتدا به درگاه سی‌پی و سپس به کاربر از طریق اپلیکیشن مورد استفاده وی، اطلاع رسانی می‌گردد و خدمت مورد نظر به مشتری ارائه می‌گردد.
۲- بیمه خودرو :
در این بخش مالکین خودرو می توانند برای تمدید یا دریافت بیمه بصورت آنلاین اقدام کنند. کاربران این امکان را دارند که خدمات بیمه‌های مختلف را مقایسه نمایند و متناسب با نیاز خود انتخاب کنند و از تسهیلات آن بهره‌مند شوند. این امکان از طریق اپلیکیشن¬های طرف قرارداد با سپندار ایرانیان (از جمله جاست) و ارسال درخواست مشتری به درگاه سی‌پی مهیا خواهد گردید. سپندار ایرانیان در این طرح کارگزاری آنلاین است که با ارتباط با بیمه‌های مختلف درخواست‌های کاربران را پاسخ می‌دهد.
۳- فروشگاه قطعات و لوازم خودرو :
کاربران سامانه سی‌پی و اپلیکیشن های طرف قرارداد با سپندار ایرانیان (خصوصا جاست)، می‌توانند درخواست‌های خود مبنی بر خرید ملزومات، لوازم جانبی و قطعات خودرو از فروشگاه‌های ارائه دهنده آن‌ها را ضمن مقایسه برندهای مختلف از لحاظ کیفی و کمی، بصورت آنلاین سفارش داده و در محل پارک خودرو دریافت نمایند.
۴- امکان خرید، فروش و یا کارشناسی خودروها :
در این بخش، کاربران می توانند جهت فروش و یا خرید خودرو اقدام کنند و در این راستا با سایر خریداران و فروشندگان در ارتباط باشند. بدین ترتیب امکان مقایسه قیمت‌ها و کیفیت خودروها در بستری آنلاین با کمترین زمان تلف شده، بوجود خواهد آمد.
۵- راهکار تبلیغات :
با توجه به این که خدمات شرکت سپندار ایرانیان برای دارندگان خودرو ارائه می‌گردد لذا فرصت خوبی برای ارائه کنندگان خدمات به مالکین خودرو است، تا با استفاده از این پلتفرم، بصورت آنلاین آگهی خود را در محل تجمع دارندگان خودرو به نمایش گذارند.
۶- به اشتراک گذاری داده ها :
با توجه به این که سامانه سی‌پی، بستری برای خدمات حوزه خودرو است، ورود داده‌های مربوط به خودروهایی که به نوعی از خدمات سپندار ایرانیان استفاده کرده‌اند سبب تکمیل شناسنامه خودروها و حتی گردآوری اطلاعاتی از نوع نیازمندی‌های کنونی و آتی مشتریان می‌شود که می‌توان با به اشتراک گذاری این اطلاعات با کسب و کارهای مربوطه، فرصتی برای ارائه پیشنهادات مفید به مشتریان و بهینه نمودن برنامه های تبلیغاتی متناسب با نیاز آن هاست که خود منجر به درآمد بیشتر می گردد.

همراهان و همکاران ما در سپندار ایرانیان